يکشنبه ۲۷ آبان
دنیایی میخواهم ... شعری از رضا حقگو
از دفتر دفتر شعر رضا حقگو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۷۰۷۴۱
بازدید : ۳۴۶ | نظرات : ۵
|
|
دنیایی می خواهم ...
دنیایی می خواهم بدون محنت
وحشت
جنگ و نفرت
دنیایی می خواهم به پاکی رویا
وسعت دریا
شور دنیا و شادی فردا
دنیایی می خواهم به پرباری تابستان
سرسبزی بهاران
سپیدی زمستان و رنگینی پاییزان
دنیایی می خواهم که یکرنگ باشد
همسنگ
رنگ باشد نه نیرنگ
افسوس ...
دنیایی که درانیم تهیست از طراوت
صداقت
نجابت نه ملامت
دنیایی که درانیم خالیست از عاطفه
ترانه
خاطره نه فاصله
دنیایی که درانیم
کودکی معصوم گرسنه
سر به بالین نهد
دخترکی از جور فقر
روح وتن فروشد
دنیایی میخواهم که دران عشق باشد
صفا و دوستی
رفاقت باشد نه خیانت
دنیایی می خواهم .....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و مبين مشكلات جامعه بود