سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 16 آبان 1403
    5 جمادى الأولى 1446
    • ولادت حضرت زينب سلام‌الله عليها، 5 هـ ق، روز پرستار و بهورز
    Wednesday 6 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۱۶ آبان

      یلدای کنونی

      شعری از

      مجیدبیگدلی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۳۳ شماره ثبت ۷۰۷۱۲
        بازدید : ۲۵۳   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجیدبیگدلی

      من گرفتار سکوتی پردرد
      مثل یلدای کنونی دلسرد
      تیک تاکی که مرا باخود برد
      از کنونی که مرا درخود مرد
      گره ی موی شده در هرکار
      زیرِ آوار طلسمی بیمار
      حلقه اویزِ شبی طولانی
      روی انگشت سوالی جانی:
      "که چرا بخت، مرا یارنشد؟
      یارشدبار!که غمخوارنشد؟"
      نفسی تنگ و دلی پرآشوب
      مشتِ افکار طنین است و بکوب
      من‌ِ آواره که جز او درسر
      چشم برراهِ قدمهاش به در
      همه ی عمر مرا شیدایی
      همه شب هست مرا یلدایی...
      مجیدبیگدلی.۱دی ۹۷..ساعت ۱۲..
       
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۱۲
      درود بزرگوار
      مثنوی بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک
      مجید شیاسی  مجید
      شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۲۱:۵۳
      سلام درود برشما
      مجیدبیگدلی
      شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۲۳
      خندانک درودبرشما
      شهرام مودب
      يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۰۷:۱۵
      همه شب هست مرا یلدایی خندانک
      درودها خندانک
      وحید کاظمی
      يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶
      خندانک خندانک خندانک
      مجیدبیگدلی
      يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹
      خندانک
      کبری یوسفی
      يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱
      سلام بزرگوار
      زیبا سروده اید
      مرحبا
      درپناه حق خندانک خندانک خندانک
      علی رفیــــعی وردنجانی
      يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۳۶
      سلام ودرود
      بسیارزیباسروده اید
      درپناه خدا خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۵۷
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      مجیدبیگدلی
      يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۱۳
      دورودبرشما خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2