جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سید امان اله درخشانی
آخرین اشعار ناب سید امان اله درخشانی
|
📝شب عشق...
شبی با دلِ مستِ من، دلبری کن...
رها از سرت، هجمه ی روسری کن...
در آغوشِ جانم، از آن بوی گیسو...
تمامِ تنم، عطرِ نیلوفری کن...
به گرمای لب ها، بسوزان لبم را...
همه کامِ من، سرخ و خاکستری کن...
چنان قطعه شعری، به شبهای عشق...
به شورِ غزل های من، محشری کن...
به پای پیاله، بمان تا سحرگاه...
به دستانِ ساقی، بسی ساغری کن...
به مِهرت بده، جان به این برگِ جان...
به رؤیای پاییز، شهریوری کن...
بزن دل به دریای احساسِ من...
چو موسی شبی، مشقِ پیغمبری کن...
سرم را بگیر اندر آغوشِ عشق...
شبی از برای دلم، مادری کن...
📆آبان ماه 1396...
✍🏻سید امان اله درخشانی...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود