جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سید امان اله درخشانی
آخرین اشعار ناب سید امان اله درخشانی
|
📝خزان عمر...
رفتم به دلِ راه و، به پایان نرسیدم...
با پای برهنه، که به سامان نرسیدم...
ابری شده جانِ من و این، بادیه ی دل...
چون مزرعه ی تشنه، به باران نرسیدم...
با قافله ی، فصلِ خزان گشته ی این باغ...
در هجمه ی پاییز، به آبان نرسیدم...
چون ریزش برگی، زِ سرِ شاخه ی خشکی...
با مرگِ درختان، به زمستان نرسیدم...
با شبنمِ چشمی، ز تبِ باورِ یک گل...
افتادم و چون اشک، به مژگان نرسیدم...
مأوای بهشتم، شده ویرانه ی سیبی...
در دیرِ خرابات، به ایمان نرسیدم...
خم شد کمرِ قافیه در، وادی شعرم...
ذوقِ غزلم رفت و، به دیوان نرسیدم...
📆خرداد ماه 97...
✍🏻سید امان اله درخشانی...
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود بر شما بانو... سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم... درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.