جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر پیمان اسماعیل وندی (کهخدا)
آخرین اشعار ناب پیمان اسماعیل وندی (کهخدا)
|
میفهمی مرا
خوشحالم و
نمی دانی
چه آشیانه ایی
ساخته ام در قلبم
آشیانه ای در تلاطم امواج
روزگار ناموافق
که آمدنت
و نجواهای گرم شبانه ات
آنرا چون اقیانوسی آرام
به قلبم هدیه داده
بی صبرانه انتظار می کشم
روز موعود را
تا ترا در آغوش رویاهایم پیدا کنم
آنجا که سرخی
گونه هایت
شرم عاشقانه ات را
نمایان می کند
تو هرگز نمی دانی
چقدر به داشتنت می بالم.
#کهخدا
#پیمان_اسماعیلوندی
|
نقدها و نظرات
|
درود | |
|
درود پر مهر زیبانگرید دوست بزرگوار | |
|
درود نوش نگاه پر مهر شما دوست عزیز | |
|
درود متقابل زیبا نگرید شاعر گرانقدر | |
|
سلام زیبا نگرید شاعر گرانقدر | |
|
درود متقابل زیبانگرید دوست عزیز سپاس | |
|
درود پر مهر گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.