مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
بداهه های عاشقانه(3) شعری از زهرامیرزایی (ارنواز)
از دفتر ستاره شب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۷ شماره ثبت ۶۹۶۹۴
بازدید : ۵۷۳۶ | نظرات : ۲۱
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
۱.
چشمانت
تنها شعبده بازی بود
که مرا به جنون عشق کشاند...
۲.
عشقت را
در رگهایم تزریق کن
ببین چطور قلبت را
به تصاحب در خواهم آورد...
۳.
لبخندت جرقه ای
از شروع عشق هست...
#زهرا_میرزایی(ارنواز)
نقدها و نظرات
درود برشما استاد استکی بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد طهماسبی ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما بانوی عزیز و نازنین
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب شیاسی گرامی
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب برهانی گرانقدر
ممنونم از حضور پر مهر تان
عالی حضور و نگاه پرمهر شماست
بینهایت سپاسگزارم از بزرگواریتان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد نوری گرانمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست
لطفتان مستدام
در پناه حق
درودبرشما
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بودند