يکشنبه ۲۷ آبان
ارباب ترانه هاي شعر ناب ----تقديم به استاد بيدل شعری از سمانه هروی
از دفتر 1 نوع شعر تقدیمی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ۲۱:۴۹ شماره ثبت ۶۹۶۷
بازدید : ۱۸۰۴ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
تقديم به استاد عزيز و مهربان شعر ناب كه هميشه با ترانه هاي زيبايشان زينت بخش سايت شعر ناب هستند.
آن لحظه كه اسمان فرياد ميكشيد
آن دم ز شوق تو از دل كوير
هر قطره اي از دل ابر ميچكيد
من بودم و دفتر شعر بچگي
پر بودم از خاطرات كودكي
آندم به ذهن شعر كودكم
قطره به سوي دريا ميدويد
امشب خيال شعر بر سرم زده
مشقي براي تو تازه ميكنم
عكسي ز شعر تو در دلم نشست
آن را به روي تو هديه ميكنم
تو انتهاي لحظه هاي ناب
آتشفشان هر احساس پاك
از هر ترانه ات محظوظ مي شوم
استاد ترانه هاي شعر ناب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.