باد صبا (تک بیتی های عاشقانه)
چو نخوانی من رنجور بمیرم ناگه
آن نگاهی که نبیند نگهت را پوچ است
..............................................................................
شرمنده باشد دشمنت ، ای بهترین افسانه ام
بی شعر ناب و دلکشت ،،دیوانه ام دیوانه ام
..................................................................
اگر لیلی دهد رخصت اسیر کوی او گردم
چو بر خاک دَرَت سَر را نسایم پست و نامردم
...................................................................
درد عشق تو به درمان ندهم باد صبا
بزن آتش که بسوزد همه غیر از فکرت
.......................................................................
نگاهم منتظر باشد ز هجران تو گریانم
لبانم خشک شد از بس بَرَد نام تو را جانم
.............................................................
دیوانه ساقی مشو ،،مجنون چشمانت منم
از غم برون آرم تو را دلداده جانت منم
................................................................
ساقی برانم از سر کوی تو ای باد صبا
هر کس رقیب گرددا با تیغ گردن می زنم
..................................................................
من و باد صبا امشب ؟؟؟؟خیال و وهم زیبایی ست
همان حسرت خورت باشم ،،مرا باد صبا کافی ست
...........................................................................
تو تنها شعر نوشینم شدی بانو
نباشی می شود زخمی ،،تن سرد غزل هایم
.................................................................
گریزی نیست از ناز نگاهت ای گل شب بو
منم آلوده و مست و خرابت نازنین ابرو
..............................................................
مرا دریاب یک امشب که چون شب تیره ام ای یار
اگر رخصت دهی جفت است طاق این من بیمار
....................................................................
از ازل تا آخرت هر دم پریشان تو ام
با غزل هر روز و شب من مست و حیران تو ام
..........................................................................
هر گلی دارد شمیمی لیک عطر و بوی تو
جمله گلهای گلستان را هوایی می کند
...............................................................
تا نفس در سینه دارم می کشم ناز تو را
مست می گردم چو بینم مشق اعجاز تو را
...............................................................
حضوری گر تو میبینی به شوق روی ماه توست
سر و جانم اسیر و زخمی یک آن نگاه توست
......................................................................
هیهات اگر بگشایی درب دلت را
جان می دهم آن لحظه که بینم نظرت را
ای باد صبا رخ بنما تا که ببینی
دیوانه ترین عاشق چشمان ترت را
..................................................................
پایان قسمت اول
درودارجمند