يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مجید شیاسی مجید
آخرین اشعار ناب مجید شیاسی مجید
|
عید را آغاز عمری دوباره در بهاران عید، بیداری هر رود و دشت و لاله زاران
عید یعنی ، سبزه ، گل ، نوای هر مرغ عید ، دیداری ز شوق ، مهربان، نزد یاران
عید را هنگام پندی به هر چه آدمی است عید را پایان سختی به کار سربداران
عید را قصّه ی اصحاب کهف هست تصدیق عید را پایان شادی به کار برده داران
ای مجیدا ! در طبیعت ز هر چه پند و مقصود عید را پایان فرصت، به عذر هرزه کاران
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاسگزارم از توجه و لطف شما | |
|
سلام سپاسگزارم از مهرتان یاعلی | |
|
سلام و درودها برشما سپاسگزارم | |
|
سلام سپاسگزارم از همراهی پر مهر شما | |
|
سلام و درود برشما سپاسگزارم یاعلی | |
|
سلام و درودها برشما بسیارسپاسگزارم | |
|
سلام و درود برشما دوست گرامی سپاسگزارم | |
|
سلام و درود برشما سپاسگزارم | |
|
سلام سپاسگزارم در پناه حق | |
|
سلام از شما دوست گرامی سپاسگزارم انشاالله شاد و سلامت باشید | |
|
سلام نظر لطف شماست سپاسگزارم | |
|
سلام زیبا نگاه پرمهرشماست سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدانه زیبا و زودهنگام