يکشنبه ۴ آذر
تقدیم به سید حاج احمد فکری زاده (ملحق) به جهت زحمات این برادر عزیز شعری از غلام حسین محمدی
از دفتر خادم نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۱۲ شماره ثبت ۶۹۴۷
بازدید : ۸۱۱ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر غلام حسین محمدی
آخرین اشعار ناب غلام حسین محمدی
|
ای تو پنهان در خیال من فراموشم نکن
با غم ویرانی ای زیبا هم آغوشم نکن
روشنایی می دهم چون شعله با جان سوختن
در میان شعله جا دارم تو خاموشم نکن
مست آن تیغ لبانت گشته این جام لبم
وعده فردانده هرگز خیال خام در گوشم نکن
دودم و میپیچم اندر سوزش درد درون
کام این مسکین برآور تو سیه پوشم نکن
بهر تو ما ترک جان بنموده ایم از ملک تن
هر کجا عشق است آنجا خانه داریم خانه بر دوشم نکن
در میان نبض تو جاری شدیم با هر طپش
این طپشها قیمتی هستند فراموشم نکن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.