چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
بارون و عشقه ،چشمات درشته
وقتی نگام میکنی لبات بهم میخنده
بارون و عشقه ،چشمات درشته
وقتی نگام میکنی لبات بهم میخنده
اینکه این عشقه،اینکه گذاشته
توقلب من تورواین تنهاعشقه
اینکه این عشقه ،توروگذاشته
توی قلب منوفقط توروگذاشته
آروم دلم ،تنهانمیرم
من بدون توتنهاجایی نمیرم
هرجاکه میرم ،اسم توهستش،این باعث بی قراری دلمه
توی قلب من، فقط توهستی نری این دلم بهت دلبسته
توی قلب من، فقط توهستی نری این دلم بهت دلبسته
نری این دلم بهت دلبسته
این بارون وعشقه ،باتونوشته،این قلب من روفقط برا تونوشته
این بارون و عشقه،برات نوشته
اون اسم منوتوسرنوشت
اون اسم منوتوسرنوشت
شعر(بارون وعشقه)ازm.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.