شنبه ۳ آذر
شب پر اندوه شعری از مینا ایرانشاهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۲۰:۴۹ شماره ثبت ۶۹۰۷۶
بازدید : ۳۹۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مینا ایرانشاهی
|
سرد است چو بهمن ماه
چشمان هراسانم
عشق از دل من کی رفت
افسوس نمیدانم
رنجیده ام از عالم
هم صحبت پاییزم
از عشق و هوس خالیست
این شعر غم انگیزم
خنده ز لبم پر زد
غم برده به تاراجم
پر از بغضم و به گریه
هر ثانیه محتاجم
نه دل ز کسی بردم
نه در دل من عشقیست
عاشق شدم اما یار
انگار به یادم نیست
آه از غم آن عشقی
که راز مگو باشد
تو عاشق و اما غیر
در خلوت او باشد
هر راه که من رفتم
بیراهه شد و بن بست
با حال خرابم باز
گفتم که امیدی هست
شاید که غم از این دل
روزی برود،شاید
جای شب پر اندوه
صبحی پر عشق آید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمديد