جمعه ۲ آذر
آلیاژ عشق پاک شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۰۱:۴۱ شماره ثبت ۶۹۰۳۴
بازدید : ۵۰۳ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
دستهای گرم من مهربانی را برایت هدیه داشت...
میکنی باور مرا...
یا خودت را به بیراهه زدی...
آخر چرا؟!...
دست سردت را به عشق آلوده کن...
تا ببینی گرمی عشق مرا...
تا بسوزانم تو را...
تا که هر دو ذوب هم...
آلیاژ عشق پاک...
ناب و آبدیده شویم...
#م_ت_
|
نقدها و نظرات
|
سپاس مهرتان بانو حکیمی | |
|
سپاس مهرتان استاداستکی بزرگوار | |
|
سپاسگزارم بانو باقر زاده ممنون که نگاه زیبایتان را لایق نوشته هایم می دانید🌹 | |
|
سپاسگزار لطفتان هستم | |
|
ممنون از نگاه زیبات دوست خوبم جناب طهماسبی عزیز🌹 | |
|
درود بر شما بانوسبتی پور و سپاس مهرتان | |
|
سپاس مهرتان بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید
برقرار باشید