جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب حمید مولا
|
فاطمه احساس بود
فاطمه عطر نفس ياس بود
فاطمه دخت نبي
فکر همه ناس بود
وه که چه گويم بتو
فاطمه در عالمين
مبدء اعجاز بود
يار علي و رسول
خود همه کار ساز بود
هرکه به او بسته است
از همه غم رسته است
هركه به او يار شد
حّل همه کار شد
فاطمه جان فاطمه
خود تو بگو با همه
آنکه بتو دل نبست
کار دلش يک شب است
عشق همه يک هوس
عشق تو جان است و بس
هر نفسي يا علي
فاطمه ذکر علي
ذکر لبِ بو تراب
آن شه حُسن المِعاب
حيدر کرّار شد
فخر همه کائنات
فاطمه اش بر لب است
بين همه مشکلات
--------
فاطمه خود نور بود
نور علي نور بود
فاطمه ام رسول
مادر ثِبت رسول
فاطمه در پشت در
آه چه رنجور بود
پهلوي جان رسول
خون شده با ميخ ودر
محسن او درشكم
كُشته به مسمار در
باروزي مام حسن
گشته سنان و سپر
سيلي نا مردمان
گوش مهش گشته كَر
واي كه اين فاطمه
كوثر ناب است اگر
پس ز چه اش ميزنيد
دورهء كفرست مگر
---------
اي گل ياس علي
پاكي تو مُنجلي
هم كُف تو در جهان
نيست به غير علي
جان مَلك بوده ايي
در همه تك بوده ايي
مام پدر بوده ايي
حيف كه در اين سرا
هيچ نياسوده اي
--------
اي به جهان برتري
كوثر پيغمبري
زوجه پاك علي
دشمن تو ابتري
شاد به محشر شود
هر كه تو اش سروري
---------
اللّهُمَّ صَلِّ عَلي فاطمةَ
و اَبيها و بَعلِِها وَ بَنيها
بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِهِ عِلمُک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.