تهمتن غلامی
غزلی از دفتر بداهه ها
ﭼﮏ ﭼﮏ ﺍﺯ ﺳﻘﻒ ﺷﻌﺮ ﻣﯽ ﺭﯾﺰﺩ ، ﺳﻘﻒ ﺍﯾﻦ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭼﻪ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺍﺳﺖ
ﻣﺎﻩ ﺑﺎﻧﻮ ، ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻦ ··· ﺩﻧﯿﺎ ، ﺍﺭﺯﺷﺶ ﻗﺪﺭ ﯾﮏ ﭘَــــــــــــــﺮِ ﮐﺎﻩ ﺍﺳﺖ
<><><>
ﮔﺎﻩ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺨﻨﺪ ﺗﺎ ﻧﺎﮔﺎﻩ ، ﺗُﻮﻣـــﻮﺭ ﺩﺭﺩ ، ﺭﯾﺸﻪ ﮐﻦ ﺑﺸــﻮﺩ
ﮔﺎﻩ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺨﻨﺪ ··· ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻢ ، ﺑﻐﺾ ﻫﻤﺒﺴﺘﺮ ﮔﻠﻮﮔﺎﻩ ﺍﺳﺖ
<><><>
ﺭﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭼﺸﻢ ﺑﺮﻣﻮﺩﺍﯾﯽ ﺭﺍ ، ﺣﻀﺮﺕ ﻧﻮﺡ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ
ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﻧﮕﺎﻩ ﭘﺮ ﻣﻮﺟﺖ ، ﮐﺸﺘﯽ ﻧﻮﺡ ﻧﯿﺰ ﮔﻤﺮﺍﻩ ﺍﺳﺖ
<><><>
ﭘﺸﺖ این ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ ﺁﺳـــــــﻤﺎﻥ ﮔﺮﻡ ﺑﺎﺭﺵ ﻧﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﭘﻠﮏ ﺑﺮ ﻫﻢ ﻧﺰﻥ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ، ﺷﮑﻞ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﮐﻤﺎﻥ ﺩﻟﺨﻮﺍﻩ ﺍﺳﺖ
<><><>
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﺐ ﻫﻨـــــــــــﻮﺯﺕ ﺭﺍ ، ﺭﻧﮓ ﻟﯿـــــــــﻤﻮﯾﯽ ﺑﻠﻮﺯﺕ ﺭﺍ
ﮔﻮﻧﻪ ﯼ ﺳﺮﺥ ﺷﺮﻡ ﺳﻮﺯﺕ ﺭﺍ ، ﺁﻩ ····ﺍﯾﻨﺠﺎﯼ ﺷﻌﺮ ﺟﺎﻧﮑﺎﻩ ﺍﺳﺖ -
.
- ﻫﻤﻘﺪﻡ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ ﻭ ﻗﺪﻣﯽ ، ﺳﻤﺖ ﻗﻠﺐ ﺗﻮ ﺑﺮ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻫــــــــــﯿﭻ
ﻫﻤـــــــﻘﺪﻡ ﺑﺎﺷﻤﺖ ﻧﺪﺍﻧﻢ ﮐﻪ ؛ ﻗﻠﺐ ﺗﻮ ﺑﻬــــﺘﺮﯾﻦ ﻗﺪﻣــــــﮕﺎﻩ ﺍﺳﺖ
<><><>
<><><>
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ ، ﺍﺳﻢ ﺗﻮ ﺩﺭ
ﮐﺠـــــــــــــﺍﯼ ﺗﻘــــــــــــﻮﯾﻢ ﺍﺳﺖ
ﻣﻦ ﭘُﺮﻡ ﺍﺯ ﻫﻮﺍﯼ " ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ" ، ﺯﺍﺩ ﺭﻭﺯ ﺗﻮ ﭼﻨﺪﻣﯿﻦ ﻣﺎﻩ ﺍﺳﺖ ؟؟؟ !!!!
تهمتن غلامی
بسيار زيبا و دلنشين بود