مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
بداهه های عاشقانه شعری از زهرامیرزایی (ارنواز)
از دفتر ستاره شب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ۰۸:۳۹ شماره ثبت ۶۸۶۱۹
بازدید : ۳۳۶۶۰ | نظرات : ۱۴
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
1.تا تو هستی،
مرا به آینه چه کار ؟
2. مرا آهسته صدا کن
و در گوشم
زمزمه کن طنین عشق را...
# زهرا میرزایی(ارنواز )
نقدها و نظرات
درود برشما استاد استکی بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد طهماسبی والامهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما بانوی عزیز و مهربان
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست نازنین
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما بانوی عزیز و نازنین
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد نوری ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد سلیمی گرانقدر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما بانوی عزیز و گل
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا حضور و نگاه پرمهر شماست نازنین
لطفتان مستدام
در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود