سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      محنت هجران

      شعری از

      سعید فلاحی

      از دفتر لیلایی... نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۰۶:۳۲ شماره ثبت ۶۸۵۸۵
        بازدید : ۸۱۶   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      محنت هجران...
      ( در غم دوری تو دلم ملک الشعرا میشود... )
       
      تا چند جفا با من، قربان تـن و جانت 
      زخمی شده دلم با خنـجر مــژگــانت
      مـی سوزم و سازم ای ماه ز هجرانت 
      رحمی نما از مـهر,دسـت مـن و دامانت 
      دلــخستــه و مــحزون از نـرگس بیمارت 
      ســرگــشتــه و مــجنـون از زلف پریشانت 
      انــصاف بــده جــانـــا از بـهـر خــدا تــا کـی
      روز و شبـــم نــالـم از مـحنت هجرانت 
      هــر چنــد ز بیـدادت جـان و دلم از کف رفت
      جــان و دل من به قــربـان دل و جانت.
      سعید فلاحی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۴۱
      درود گرامی
      زیبا و پر احساس بود خندانک خندانک خندانک
      سعید فلاحی
      سعید فلاحی
      دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۰۵:۳۳
      لطف شما پایدار
      حق نگهدار شما
      ارسال پاسخ
      همایون طهماسبی (شوکران)
      شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۲۸
      درودتان جناب زانا کوردستانی
      بسیار زیباااااااا
      خندانک خندانک خندانک
      سعید فلاحی
      سعید فلاحی
      دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۰۵:۳۴
      درود و صد سلام
      سپاس خندانک
      ارسال پاسخ
      لیلا طیبی
      دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶
      درود بی پایان نثار حضرتتان استاد فلاحی گرام

      سلامتی و موفقیت شما را آرزومندم

      در پناه حق
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک

      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک

      در پناه حق

      خندانک
      سعید فلاحی
      سعید فلاحی
      جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
      درودتان

      احسنت شاعر گرامی

      موفق و موید باشید انشاالله
      خندانک خندانک خندانک

      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0