جمعه ۲۵ آبان
آرزو شعری از سعید فلاحی
از دفتر لیلایی... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۵۷ شماره ثبت ۶۸۵۱۸
بازدید : ۶۶۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
آرزو
بخت من با حال من جور نیست
آرزو هایم هرگز مقدور نیست
رخ نمی تابد به آسمان ماه من
ورنه این دل جای خود مغرور نیست
شبهه دارد ان که با من شد رفیق
دست نیکم بر سرش، مسرور نیست
در گشودم بهر او اما چه سود
خوان دل در چشم او پر شور نیست
من خزانی گشته ام از روزگار
کس چو من در شهر خود مهجور نیست
رهگذر بودیم بدین جاه و مقام
چون منی از خود ز خود معذور نیست
سعید فلاحی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما اربعین سالار و سرور آزاد مردان تاریخ را خدمت حضرتتان تسلیت عرض میکنم یا علی | |
|
درود بر شما اربعین سالار و سرور آزاد مردان تاریخ را خدمت حضرتتان تسلیت عرض میکنم یا علی | |
|
درودتان احسنت شاعر گرامی موفق و موید باشید انشاالله | |
|
درودتان احسنت شاعر گرامی موفق و موید باشید انشاالله | |
|
درودتان احسنت شاعر گرامی موفق و موید باشید انشاالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود
اربعین تسلیت