پنجشنبه ۲۴ آبان
یعقوبم... شعری از سعید فلاحی
از دفتر لیلایی... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۳۲ شماره ثبت ۶۸۴۶۱
بازدید : ۷۰۳ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
[به همسر مهربانم...لیلایم]
بدستم کی رسانی دامنت را
زوارت میشوم بوسم تنت را
چو یعقوبم همیشه چشم بر در
که تا روزی رسد پیراهنت را
تو شمس الحق تبریزی همیشه
گذر کی افتدت روزی منت را
گناه عاشقی از سیب و گندم
نمیباشد. رسیده چیدنت را
دو سیب سینه ی مرمر تو داری
کجا پنهان کنی هر شب تنت را
قبول افتد شبی آخر دعایم
بخفتم مست مست بر دامنت را.
سعید فلاحی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس از محبتتون... | |
|
درود بر شما پاینده باشید لطفتان مستدام... | |
|
درود بر شما سپاس از لطفتون پاینده باشید | |
|
درودتان شاعر گرامی ممنون و سپاسگذارم از شما موفق و موید و شادکام باشید انشاالله | |
|
درودتان شاعر گرامی ممنون و سپاسگذارم از شما موفق و موید و شادکام باشید انشاالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زيباست