يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی اصغر رضایی مقدم(کاروان )
آخرین اشعار ناب علی اصغر رضایی مقدم(کاروان )
|
ناله کن مرغ سحر،اینجا کسی بیدار نیست
در خروش ناله هایت،پاسخی در کار نیست
ناله حق،سر بده،دستان حق را بسته اند
گر چه جای مرغ حق،جز بر فراز دار نیست
ناله سر کن آتشی در خرمنی خاموش زن
چون خروش آتشی در خرمن افکار نیست
ناله های روضه های صدهزاران ناله گر
مرغ حق!با ناله ها و ضجه هایت،یار،نیست
ناله کن مرغ سحر،ققنوس حق،آتش گرفت
جوشش حقی نو از خاکستر پندار نیست
دشمنان حق،به گرد خانه ها صف بسته اند
دیگر اما غیرتی،مرد صف پیکار،نیست
چون چراغ خانه را دزدان به یغما برده اند
هیچ نوری،روشنی بخش شبان تار،نیست
ناله کن مرغ سحر،قارون،خدایی میکند
شهر،دیگر دست مردان نکوکردار نیست
مجلس این شهر، تا میدان اشرافیگریست
سهم دستان تهی،جز ناله تبدار نیست
ناله کن مرغ سحر! چون پیشوای شهر تو
دزد راه کاروان ماست،او عیار نیست
ع.ر.کاروان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان سبز