مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
میخواهم گل احساسم را
در باغچه ی دلت بکارم
آخر جز تو، چه کسی می تواند
غنچه های خنده مرا شکوفا کند
مهربانم...!
می خواهم مثل گل عشقه،
در وجودم بپیچی و مرا سیراب عشقت کنی
آخرجز تو، چه کسی می تواند
گلبرگهای روح مرا سبز نگه دارد...
# زهرا میرزایی(ارنواز)
نقدها و نظرات
درود بر جمیله بانوی عزیز و نازنین
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد استکی بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشمابانو ابراهیمی عزیز
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد طهماسبی والامهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
از لطف و همراهی همیشگی شما سپاسگزارم
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب عابد پور گرامی
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد نوری ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما بانوی عزیز
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست نازنین
لطفتان مستدام
در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما