سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      دریا

      شعری از

      احسان ولی

      از دفتر آتش سرد نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۲۵ شماره ثبت ۶۷۹۵۰
        بازدید : ۵۶۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      یه صندوقچۀ کوچیک خاطره داریم       دل ما به قدر دریااست
      یه دنیا فاصله دریم       راه ما به سوی فردااست
      یه امید زنده داریم       یه خدا که با ما همرااست
      یه دونه سایۀ تاریک      که همیشه باما تنهااست
      دل آلوده به غمها       پاک میشه با آب دریا
      یه دل خون غرق دریا     اسیر این دام دردا
      دلی که از تو گذشته      جای اون تو فلب دریا است
      دلی که ازتو گذشته        همیشه تو سیل غمهااست
      آهای موجهای دریا        منو ببر به سوی فردا
      تا جدا بشم از دردا       این اشکامو بده بر باد
      من آدم خسته         که چشماشو بسته
      با یه آهنگ قدیمی        تو ساحل نشسته
      کشتیام که غرفه       اینا لطف حقه
      سر جنگ باهمه       میزارم آهنگِ
      مرد تنهایِ شب رو       ندارم من صبرو
      با حس غم انگیز         کبودیِ لب رو
      کمونی ابرو       کشیدم رو تابلو
      منمو یه تابلو       وسط یه راهرو
      میخونم براتو       بمونم باهاتو
      منمو یه قایق        با گل شقایق
      وسط یه دریا        به سوی یه فردا
      کوله بار و بردار      بریم سوی فردا
      جایی که نباشه        اثری از دردا
      جایی که ببینیم       خودمونو تنها
      ......................................................................
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۰۲
      درود گرامی
      ترانه زیبایی است خندانک خندانک خندانک
      احسان ولی
      احسان ولی
      جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۰۹
      ممنون از توجهتون خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      همایون طهماسبی (شوکران)
      پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۵۵
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      احسان ولی
      احسان ولی
      جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۰۱:۰۷
      سپاس خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0