يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
عشقم توچشمات برای من میمونه
اینکه دنیابدون توهم نمیتونه
آخه توچشمات خیلی نازومهربونه
اینوازمن نگیرهیچوقت نگیرکه گرفتنش مثل یه دردمیمونه
دنیام مهربونیشوبازندگی باتومیخواد
اگه بری یه لحظه هم نمیخواد
دنیاهم دیونته آخه توعشق منی
دنیاهم واسه منه توهم عشق منی
دنیاهم دیونته آخه توعشق منی
دنیاهم واسه منه توهم عشق منی
دارم وابسته ی تومیشم آخه این دلم عاشقته
داره دیونه میشه این دل چون داره بهت وابسته میشه
تونگاهت قلب منوآروم میکنه
جوری که هرثانیه توروبه من وابسته ترمیکنه
دنیاهم دیونته آخه توعشق منی
دنیاهم واسه منه توهم عشق منی
دنیاهم دیونته آخه توعشق منی
دنیاهم واسه منه توهم عشق منی
شعر(چشمات)ازمجیدفتاحی دولت آبادی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.