يکشنبه ۴ آذر
روز واقعه شعری از نگار سید عباسی
از دفتر نگارین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۶۷۷۱۶
بازدید : ۶۷۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب نگار سید عباسی
|
نی نوا میزند مثال نینوا ، در دشتی که صدای هل من ناصر ینصرنی
پیچیده است ...
کجاست یاری کننده ای که مرا یاری کند ؟ والوتر الموتور !!
در کجای این زمین پر یزید عَلم بر دار میشود برای کیش این بشر !
کدامین آزاده خواهی بر تنش لرزه میافتد از نماد هیهات منا الذله!
کجاست گوش شنوا تا بشنود فریاد مردی به عظمت تاریخ را ،
نوای عشقی به بزرگی شیعه را ..
این همه طبل و سنج ،این همه صدا فغان می کنند از روز واقعه!
شیون می بارد از نوحه مداح !
در حقیقتِ اینهمه ظاهر سیاهپوش ، کدامین دل زیرو می شود
از داغ رفتن ،از مصیبت وداع ، از سنگینی این غروبی که در راه است!
کدامین چشم می بیند محشری که بپاست
و سری که بروی نیزه حق میخواند ..
شهادت فریاد این روز است !
رقم خورد در تقویم عاشورا تا بانگ شود در معبد آزادی و محراب عشق ،
شهادت پیروزیست ؛
وارث آدم آمد تا در این روزگار
بیاموزد به فرزندان آدم
چگونه مردن را ....
شب عاشورای ۹۷
#نگار سید عباسی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباوتفکربرانگیزبود