سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
غرقِ خون گردیده آغوشِ حسین(ع)
آیه یِ حَیَّ علی خیر العمل
بی گمان پیچیده در گوشِ حسین(ع)
قاسم(س) وُ عباس(س) در میدانِ جنگ
گشته سر تا پایشان آلاله رنگ
اصغر(س) وُ اکبر(س)نگر پرپر شدند
وای بر اهریمنانِ مست وُ منگ
حق قلیل وُ شر وُ باطل بی شمار
بی شمار از جغد وُ روباه وُ شغال.
از شرف در وادیِ دد طینتان
کس نمی پرسد ز وجدانش سئوال
کاش دینِ کوفیان بودش وفا
پیروِ آزادگی ، خصمِ جفا
دین چه سود آخر که گیرد راهِ عشق
اهلِ ایمان کی کند آتش روا.
ماجرایِ کربلا از نو نوشت
معنی وُ تفسیر وُ شرحِ خوب وُ زشت.
بی گمان با خونِ مستان وُ حسین (ع)
ایزد انسانی دگر از نو سرشت
صل الله علی اباعبدالله الحسین و احبّائه اجمعین
درود و احترام و مرحبابرشما
التماس دعا