جمعه ۲ آذر
غربت جم شعری از نوید شیروانی
از دفتر بهار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰ شماره ثبت ۶۷۶۲۹
بازدید : ۵۴۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب نوید شیروانی
|
یک (یاکریم) خسته از اعماق
روی سیم
ابزرد و غمزده ز یک تنهایی عظیم
بر خاطرات هر شب و روزش مرور شد
در آرزوی پر زدن در یک مسیر دور
با چشم مظطرب در این عالم صبور شد
اشک از دو چشم مشکی اش آهسته غلت زد
در خود پر از نیایش و حس غرور شد
دریایی از غم دید و دنیایی شکارچی
در فکر خالق رفت و در فکر حضور شد
یک (یاکریم) دیگر از ره به او رسید
شاداب پیش چشم او شعر و سرور شد
این (یاکریم) خسته و ابزرد و غصه دار
اما بدون اعتنا از او عبور شد
یک جای دیگر بس نشست و عابری ندید
خندید و فکر کرد که از غصه دور شد
اما دوباره بغض او ترکید و غصه خورد
نالید و در تنهاییش از گریه کور شد
۹۴/۹/۷ تربت جام
پ.ن :
یک روز روح بکر صبا بر حلول شد
آنگونه دور شد که همرنگ نور شد
۹۷/۶/۲۴
|
نقدها و نظرات
|
مخلصم سید | |
|
سپاس بر شما . جاودان باشید | |
|
ممنونم . لطف دارید . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
ابزرد؟