جمعه ۲ آذر
اتفاق شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ۲۱:۱۹ شماره ثبت ۶۷۶۲۱
بازدید : ۴۵۰ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
من برای زندگی جنگیده ام
روز خوب و بد فراوان دیده ام
اتفاق افتاده که خوردم زمین
پا شدم بر اتفاق خندیده ام
هیچوقت طوریکه میخواستم نبود
بر مراد من نگشت چرخ حسود
دیر فهمیدم که زود عمرم گذشت
گاهی لطمه خوردم از این دیر و زود
گرچه از احساس خوشبختی پُرم
اما گاهی خسته میشم ، می بُرم
مطلبی هست که مکرر گفته ام
من نباید غصه ، بی جا بخورم
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و ادب سپاسگزارم ،سرکار خانم باقرزاده شاد و تندرست باشید | |
|
استاد گرامی و معزز جناب طهماسبی بی نهایت ممنون لطف شماهستم | |
|
بزرگوار دوست شاعر و هنرمندم سپاسگزار محبت حضرتعالی هستم پاینده و برقرار باشید | |
|
درودتان بزرگوار سپاس از حضورتان ،گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سعي بر آن کن نرود رو به تباهي
سلام دکتر
خوش به حال شما که حداقل از خوشبختي پريد
برقرار باشيد