سوگند (قسمت دوم)
به صفای قدم عشق نوازان سوگند.........
به هوای نفس باده پرستان سوگند..........
به وفای مجنون.....به همه ناز و ادای لیلی........به صداقت سوگند... به شرافت سوگند.... به لب لعل تو ای یار قسم.............................................
دوستت دارم من..........دوستت دااااااارم من.......
به یکایک صدف دریاهاااا........و به احساس پر از ترس من از فرداهاااااا.........به قناری سوگند......
و به خورشید فروزان و پر از مهر قسم.............
دوستت دارم من......دوستت دااااااااااارم من........
به بلندای زمین...به درازای زمان....به شمار نفس آدمیان...و به پهنای جهان......به اقاقی سوگند...به شقایق سوگند...به خود واژه سوگند قسم............
دوستت دارم من....دوستت دااااااااارم من..........
بعد نفرین به هوایی که در آن ؛عطر نفس های تو نیست.....به وصالت سوگند........به دو چشم سیه و ...به کمانخانه ابروی تو دلدار قسم...............
دوستت دارم من ...دوستت دارم من
تقدیم به نبض عشق علی احمدی (حادثه)
بسیار زیبا و جالب بود