جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
بی نظیری وقتی که ،میری توقلبم
بی نظیری دلم ،عاشقت منم
وقتی قلبم میزنه برات
نفسم میگیره هردفعه برات
دل من پیش توجامیگیره وقتی تومال منی
دل تومال منه وقتی که برام میمیری
دل من پیش توجامیگیره وقتی تومال منی
دل تومال منه وقتی که برام میمیری
بی هدف یهواومدی توقلب من
میشدی همه کسوهمدم من
ای کاش زندگی بخندرومون
که غم کم بشه توزندگیمون
دل من پیش توجامیگیره وقتی تومال منی
دل تومال منه وقتی که برام میمیری
دل من پیش توجامیگیره وقتی تومال منی
دل تومال منه وقتی که برام میمیری
شعر(بی نظیری)ازM.f
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام متاسفانه این آخرین شعری بودکه فرستادم من استعدادندارم شماداریدخداحافظ ازهمگی | |
|
جانم طاهره جون ايشون از قبل هم تصميمشون همين بود توو پي وي من اومدن و اينو گفتن که کلافه و خسته شدن،منم اگه نقدش کردم به خاطر اين بود که واقعا دوس داشتم يه ترانه سراي خوبي بشه، و توو سايت بمونه .من دلسوزانه ترين کارو در حقش کردم .فدات | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ی عاشقانه ی زیبایی ست.
امیدوارم همیشه باتوکل بر یگانه خدا موفق و سربلند باشید
وزن و قافیه در ترانه زیادمهم نیست اما آهنگ و موسیقیِ ترانه بسیار مهم است و مطمیناً شماهم آهنگِ خاصی را در ذهن ِ خود برای این ترانه پروراندید .
درپناه حق