مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
صدای تو
آرامبخش ترین ویولون
برای سلولهای مغزم هست.
# زهرا - میرزایی (ارنواز)
نقدها و نظرات
درود برشما بانوی عزیز و مهربان
ممنونم از حضور پر مهر تان
در پناه حق
درود برشما جناب استاد استکی بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
در پناه حق
درود سمانه بانوی عزیز
ممنونم از حضور پر مهر تان
در پناه حق
درود برشما جناب استاد سلیمی ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
در پناه حق
درود برشما جناب استاد انصاری بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
در پناه حق
درود برشما جناب استاد میری گران ارج
ممنونم از حضور پر مهر تان
در پناه حق
درود برشما جناب استاد ناصری والامهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
در پناه حق
درود بر نیلوفر بانوی عزیز و گل
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست نازنین
در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.