يکشنبه ۴ آذر
طوفان شعری از مهرداد پهلوان زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۴۵ شماره ثبت ۶۷۰۴۳
بازدید : ۷۵۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مهرداد پهلوان زاده
آخرین اشعار ناب مهرداد پهلوان زاده
|
هرگه که این طوفان غم آوار گردد بر تنم یادی ز زلفت میکنم زلفی که در بندش منم
زلفی که خواهم عاقبت باشد طناب دار من ای نازنین دلدار من ای روح پرور ای صنم
هجرت زمین گیرم کند در بند زنجیرم کند از زندگی سیرم کند بار غمت بر گردنم
گاهی تو دلداری کنی گاهی جفا کاری کنی آخر نفهمیدم تورا من دوستم یا دشمنم
اکنون که هستم یک نظر بر جسم بی جانم نگر شاید زمانی بی خبر آگه شدی از رفتنم
بی یاد تو کی بوده ام با عشق تو آسوده ام مدحت کنم در هر غزل با این زبان الکنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یادی ز زلفت میکنم زلفی که در بندش منم
زلفی که خواهم عاقبت باشد طناب دار من
ای نازنین دلدار من ای روح پرور ای صنم
هجرت زمین گیرم کند در بند زنجیرم کند
از زندگی سیرم کند بار غمت بر گردنم
گاهی تو دلداری کنی گاهی جفا کاری کنی
آخر نفهمیدم تورا من دوستم یا دشمنم
اکنون که هستم یک نظر بر جسم بی جانم نگر
شاید زمانی بی خبر آگه شدی از رفتنم
بی یاد تو کی بوده ام با عشق تو آسوده ام
(مدحِ تو گویم در غزل ) با این زبانِ الکنم
سلام
انچه نوشتم فقط پیشنهاد بود چون از لحاظ ساختار دستوری فعل گفتن بهتر است .
عالی ست زنده باشید و سرافراز