هر دو دل بریدیم ؛
تو از من ؛
من از موهایم !
به همین راحتی ...!
#مژگان_بختیاری (پرتو)
_______________________
این روزها...
پریشان ترین دخترِ شهرم؛
وقتی به تنهایی تمامَ،
خیابان هایِ یک طرفه و بی رحمِ
دلتنگی راقدم می زنم؛
و یادم می افتدکه چقدرنیستی!
#مژگان_بختیاری(پرتو)
_______________________
طعم گس و مُردادی لبانت ؛
میکِشاند مرا ،
تا مرز بی انتهای عشق و جنون !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
_________________________
جای تو خالی!
هرشب تنهایی؛
تبعید می کند،
مرا به روزهایِ دورمان...
که به یغما برده بود؛
دلم را،
لبخندت!
#مژگان_بختیاری (پرتو)
_______________________
لبخندِ تلخِ من؛
پنهان می کند،
ولی تسکین نمی دهد؛
درد ِروزهایِ سختِ مرا !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
___________________________
سقط شد...
جنینِ خاطراتت؛
بر پیکره یِ سختِ زمان
در دست هایِ بربادرفته یِ عشق؛
و در انزوایِ خاموش و سردِ قلبم
فراموشی ام مبارک!
#مژگان_بختیاری (پرتو)
______________________
من شاعر نیستم !
فقط حرف تو که می شود...
واژه ها به سمتم یورش می آورند!
#مژگان_بختیاری (پرتو)
________________________
قتلِ عمد یعنی:
نیمه شب؛
مرورِ مرگبارِ خاطراتت،
با حضورِ بی رحمِ تکنولوژی!
____________________
برایم شاملو باش
عاشقِ بی وقفه یِ آیدا...
قول می دهم تمام شهر را مست و دیوانه کنم،
از حسِ لبریزِ دوست داشتنت!
#مژگان_بختیاری (پرتو)
_____________________
دیشب ستاره ای چکید
از آسمان چشمانم
و دفترم را خیس کرد
هر شب سروده می شوی
و ضمیر ناخودآگاهم را
معلول میکنی!
کجای این شعرها
پنهانت کنم
که پیداترینی؟!
#مژگان_بختیاری (پرتو)
شورانگیز و زیبا بودند