جمعه ۲ آذر
نارفيق شعری از سمانه باقرزاده
از دفتر پاييزان نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶ شماره ثبت ۶۶۸۴۵
بازدید : ۸۶۷ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب سمانه باقرزاده
|
.....
((آخرش وفا نکردي زدي نارو بِم،رفيق
با خودت کجا کشوندي دل و،تا لبه ي تيغ
باشه يادگارت اين،ضربه ي کاري و عميق
))
....
....
|