جمعه ۲ آذر
بانو شعری از سمانه باقرزاده
از دفتر پاييزان نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۴۴ شماره ثبت ۶۶۷۱۶
بازدید : ۷۳۵ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب سمانه باقرزاده
|
...
روي شونه ي تو آروم ِ تموم درد و رنج ِ خستگي
حتي اين نبض و تپشهاي دلم ،به تو داره بستگی
|