جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر جاسم ثعلبی (حسّانی)
آخرین اشعار ناب جاسم ثعلبی (حسّانی)
|
دورویی
بی خبر سفر چه سخته
بی وفا تو خیلی زشتی
دارم از هرسم می میرم
دیگه بسّه منُ کشتی
***
همه جا دورت می گردم
مدّتی بی تو غریبم
می پیچم رو رختخوابم
می مونه دردت نصیبم
***
آخه این چه عشقی هستش
حاصلش اشک و بهونه
چه فریبی چه طبیبی
دلمُ کرده نشونه
***
کو صداقت کو رفاقت
عشقِ دل پاکی نبوده
واسه ی زجر و فنا رو
دل شکستن ها چه سوده
***
میرم از شهرت همیشه
نمی مونم در کنارت
بلبلم شیرین زبونم
نمی خونم در بهارت
***
خاطراتِ دیدنت رو
کوچه هاش محرابِ دردم
تو خیابان توی دریا
تنهایم بی تو می گردم
***
روزایِ اوج رفاقت
وقت دیدارت چه شومِ
وعدهات خاموشِ انگار
واسه دیدنت حرومِ
***
دل نمی بندم به حرفات
دورویی می بینم انگار
تو مصیبت هام ندیدم
نه دلی نه روی دلدار
***
عکساتُ دورم می چینم
باورم نمیشه رفتی
قسمت یادت نرفته
رویِ قولت ننشستی
***
جاسم ثعلبی (حسّانی) 27/04/1397
17/07/2018
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگيز و زيباست