جمعه ۲ آذر
شایعه شعری از نوید شیروانی
از دفتر بهار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ۱۸:۱۳ شماره ثبت ۶۶۵۱۲
بازدید : ۸۱۸ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب نوید شیروانی
|
شایع می شود
از ماه
انتظاری دیگر
نداریم همین بس
که این خود نویس میگوید
و مینویسم
شاخ آفریقا را هم شکسته ام
سیاه آسمان را درنوردیدم
که به اندازه ی چشمانم بود
عمیق
شاخ در می آورد
اگر بگویی تماشاگرت
میشوم بی صدا
بی برو برگرد نمی گویم
که شاخ در می آوری
گِلی اگر نبودم
حتا میتوانستم گُلی باشم
قرمز مثل روی ماهت
بوسیدنی
#نوید میشدم
تیتر روزنامه های خوب
صبح شهر شما
بارانی میشدی
که میشد ساعت ها قدمم را قدر دانست
سال روزانه میگذشت
آن وقت که چشمانم در بسته بود
در دستانم هدیه
پیشکش بود
به آسمان
پناهگاه پرندگان
خودنویس را سر به هوا
با چشمان بسته
حالا اگر کنار کاغذ جا بگذارم
میگوید خود به خود مینویسد
برایم از آسمان امن
کبوتران شوخ
یکی یکی بر بام دشمنان
قهقهه سر داده
و شایع می شود
انتظار دیگری نداریم
ما از ماه .
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.