جمعه ۱۱ آبان
منو تارم منو سوزم منو آهم منو دردم شعری از شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ۱۵:۱۰ شماره ثبت ۶۶۴۰۰
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
منو تارم منو سوزم منو آه.......
🥀🔥🥀
کسی دردم نمی فهمد که از بهر چه بودم من
به دردم مرهمی هم نیست که از اینها سرودم من
🥀
دلم انبار غمها شد چه غمگین، سرنوشت من
همه شب شد سحرهایم هوا سرد و برودم من
🎵🥀
همه ناله همه فریاد ندارم لحظه ای شادی
به خون غلتیده دیوانم کنون پایین فرودم من
🥀
بنال ای دل که نالیدن به من تسکین ببخشد او
دلم لبریز غمها شد به غمهایم درودم من
🎵🥀
به شبها بالشم اشک و به روزم روی من غمگین
چرا محزونم و عاشق که از شادی نبودم من
🥀
منو تارم منو سوزم منو آهم منو دردم
زدم تار غم انگیزی که شادی را زدودم من
🎵🥀
نفسها واپسین اما نگارم روبه چشم من
به عشقم من نپیوستم همه رویا به دودم من
🥀
جهان چیزی به جز غم نیست به بهر آنکه فانی بود
از این دار مکافاتش از این غمها بمردم من
🎵🥀
سرودم شعر زیبایی به بهر روی زیبایت
بگو روح الغزل رعنا که از دنیا چه خوردم من
🥀
به جز خون دلم خوردن چه چیزی من به جان خوردم
فقط اشک و فقط اشک و فقط اشکم بدزدم من
🎵🥀
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی از لطف و توجهتان بی اندازه متشکرم چه می شود کرد وقتی دنیا غم انگیز است گوارایتان ایام به کام | |
|
سپاس مهربانو از توجهتان بمانید به مهر | |
|
درود از نظر لطف شما و توجهتان کمال تشکر را دارم گوارایتان ایام به کام | |
|
درود بر جناب نوری گرامی از اظهار نظر و لطف شما بی اندازه سپاسمندم برقرار باشید گوارایتان | |
|
درود بر جناب احمدی گرانقدر بسیار بسیار از خوانش زیبایتان و لطف و محبتتان تشکر دارم نوش روانتان ممنون از توجهتان ایام به کام | |
|
سلام و عرض ادب خدمت جناب همایونی عزیز از اظهار نظر و لطف شما استاد گرانقدر کمال تشکر را دارم پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار غمگین و زیبا بود