يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
از آشیانهیِ ویـران ،دلم به درد آمد
زِحُزنِ طوطیِ بستان،دلمبهدردآمد
نهسبزهای،نهگُلی،برفرازِشاخهیخشک
سکوتِمرغِغزلخوان،دلمبهدرد آمد
بهگِردِلانهندارد حصارِ امن ودُرُست
حریمِ خانه نمایان ، دلم به درد آمد
بساطِلاشهخوریجوُر،کرکسانمشغول
عقاب،خستهو حیران،دلمبهدرد آمد
امانْ زِ زوزهیِ کفتارهایِ مستِغرور
زِ شیرِ بیکَسِنالان ، دلم به درد آمد
هواچوسینهیِحامیگرفته،بغضآلود
کجــاست نمنمِباران،دلم به درد آمد
مدد زِ ضامنِپاکی ، طلبکُنَم امروز
زِ آهــوانِ پریشـــــان ، دلم به درد آمد
کجاستشمسِدرخشانِدستگیرِهمه
زِ هجـرِ منجیِدوران،دلم به درد آمد
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادارجمند.ازمحبت شماسپاسگزارم.پاینده باشید | |
|
سلام سرورارجمند.تشکرمیکنم ازمحبت شما.زنده وسلامت باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بجا و زیباست
مبین مشکلات جامعه
یا مهدی ادرکنی