يکشنبه ۴ آذر
به خدا نه بابا شعری از زهرا سمیعی کوتنایی
از دفتر چشمه ی عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۴۷ شماره ثبت ۶۶۱۶
بازدید : ۱۲۴۶ | نظرات : ۴۵
|
دفاتر شعر زهرا سمیعی کوتنایی
آخرین اشعار ناب زهرا سمیعی کوتنایی
|
به چه می اندیشی
به سر *** سعید
که به دیدار خدا رفت به باد
یا به چشمان خمارش که به شب
شعر چشمان تو را میدزدید
به چه می اندیشی
به سعیدی که شهیدش خوانند
وتو در عین جوانی فرزند
تشنه ی نعشه در آغوش وبرش
ونیابی دگرش...
به خدا نه بابا
من چنین پست وحقیر
نه به او اندیشم
نه به تنهایی خویش
گر چه رفت از برم آن سرو بلند
شعر سرمست سعیدم باقیست
وبه اندیشه ی نابش شب وروز
بر دل وذهن حقیرم ساقیست
باورم کن بابا
من نه امروز نه تا لحظه ی مرگ
اینچونین پست وحقیر
نه به او اندیشم
نه به تنهایی خویش....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.