جمعه ۲ آذر
خود ِ عشقه شعری از سمانه باقرزاده
از دفتر پاييزان نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ۰۹:۱۷ شماره ثبت ۶۶۰۶۰
بازدید : ۵۸۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب سمانه باقرزاده
|
به نام خدا
......
(( اون حسي که هميشه،توو فکرشي نميشه،ازش جدا بشي يه لحظه اي،خود ِ عشقه
اون حسي که نخواسه،براش قلبت وا سه،بذاره توو دلت يه لرزه اي،خود ِ عشقه))
.....
|