جمعه ۲ آذر
نامزدی شعری از هنری داودیان
از دفتر طنز نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۹ شماره ثبت ۶۵۸۳۲
بازدید : ۵۱۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
طنز
خدا را شکر، کارشون به ازدواج نکشید
گر بودی تو, شوهرم
سم در چائیت میریختم
گر تو بودی, همسرم
چائی را تا تهش، سر میکشیدم
...هد
..........................................................................
شعری قدیمی با اندک تغییرات........
.....................................
مهروئی آیدم ز غبار می
رقصان سویم به نوای نی
مستم، ندانم از اوست یا می
آغوش فشارم، حال نه پس کی
ندانم، روز, امروزست یا دی
کنم عالم هپروت را طی
سحر، فرسنگها دور ز شهر ری
زشت روئی کنارم بسان قلم نی
بر سر زنان، ره گریز در پی
توبه، دگر هرگز نخورم می
... هد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.