شنبه ۲۶ آبان
بگذریم شعری از امیر اصفهانی(دلقک)
از دفتر بغض نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۰ شماره ثبت ۶۵۷۹۲
بازدید : ۴۹۷ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر امیر اصفهانی(دلقک)
آخرین اشعار ناب امیر اصفهانی(دلقک)
|
بگذریم از یکدگر..از انچه رنج و خسته گیست
بگذریم از این کویر..از انچه نامش زندگیست
بگذریم از ارزو..از انچه از ما دور بود
بگذریم از هر چه در ناچاری ما. زور بود
بگذریم از اشک های نیمه شب..از بیکسی
بگذریم از اسمان.از این زمین.از هر کسی
بگذریم از عشق.از قلبی که در خون ارمید
بگذریم از انچه کس.در معنی شعرم ندید
بگذریم از سرنوشت و تلخی ایام خویش
بگذریم از از این جهان و لاجرم از قلب ریش
بگذریم از سایه تقدیر و دست سرنوشت
بگذریم از انکه این پایان برای ما نوشت
بگذریم و وانهیم این خاک سرد و پرکشیم
بگذریم و بگذریم از این جهان همچون نسیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حكيمانه و زيباست