شنبه ۳ آذر
بی قراری شعری از حسن بیات (میرزا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸ شماره ثبت ۶۵۷۱۲
بازدید : ۴۶۱ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حسن بیات (میرزا)
آخرین اشعار ناب حسن بیات (میرزا)
|
این بی قراری را نمی خواهم
شب زنده داری را نمی خواهم
امشب بگو با من تو می مانی
*مشکین عذاری را نمی خواهم
حال و هوای امشبم بد نیست
شب های *ادباری نمی خواهم
امشب بمان با من تو ای زیبا
چشم انتظاری را نمی خواهم
شب های من بی تو چه بی معنیست
شب های تکراری نمی خواهم
#میرزا
*معشوقی که در رخ وی خال سیاه باشد
*سیه روزی، نگون بختی
|
نقدها و نظرات
|
درود بیکران سپاسگزارم از مهرتان | |
|
درود بیکران | |
|
درود بیکران بزرگوار سپاسگزارم از مهرتان | |
|
درود بیکران سپاسگزارم به مهر خواندید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شب های تکراری نمی خواهم
درود
لحظههاتون سرشار از مهر