يکشنبه ۴ آذر
گوهر قدر ! شعری از نگار سید عباسی
از دفتر نگارین نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۱۸ شماره ثبت ۶۵۶۹۲
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب نگار سید عباسی
|
در زندگی چه چیز را قدر دانستیم که امشب را قدر بگیریم !
ارزش واژه را در کنار متضادش مترادف کردیم و
پر کردیم غبغب ادعا را از انسانیت!
حال امشب میخواهیم تقدیر را رقم زنیم...
صاف نمیشود طلب حق ناسی که بر گردن توست با سنگینی آن آیه هایی که بر سرت بالا میبری!
پاک نمی شود رد پای نزول و مرابحه با صعود آن کتاب حق و فغان العفو!
آری شب قدر هروز زندگی ماست !!
با سبکبالی این شب نزول را قدر بداریم وقتی مهربانی توشه راهمان باشد
و انصاف مُهر ضمیرمان!
آن زمان بفشاریم دستی را خالی از منفعت و سود که به سویمان دراز است!
بدانیم قدرتی در آسمان می گشاید گره از کارمان در جایی دگر ...
امید نبض این روح گمشده است !
من...
خیره به راه
مانده ازین زیستن
دلخوش به وعده
إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا...
نگار سید عباسی (نگارین)
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از همراهی و نگاه شما | |
|
سپاس از حضورتان | |
|
با درود بر استاد گرانقدر
سپاس از توجه و نگاه گرمتان به دلنوشته این حقیر
همراهی شما ارج مینهم
پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبا و موثر بود