جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حمیدرضا بزرگی (دریا )
آخرین اشعار ناب حمیدرضا بزرگی (دریا )
|
مژده ای دل که نفسهای تنم آمده است
زورق رفته زدست در وطنم آمده است
مژده در بطن سحر از قبل ضجه صلاة
هاتف از عرش خدا بر کفنم آمده است
ماه ضیافت الله گوارای روح و روانتان
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب ..... درود بر فریادی ملتزم
منتدارم | |
|
سلام بر شما
بسیار مسرورم از دیدارتان .... منتدار تشریف فرمایی شما
راه گم کرده اید !؟..... سپاس | |
|
سلام و ادب استاد گرانقدر | |
|
سلام و عرض ارادت
منتدار محبتتان ....عبادات شما هم مقبول درگاه احدیت .التماس دعا ... سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض خیر مقدم بسیار مسرورم از دیدارتان طاعات قبول درگاه ایزدی منتدار محبت بی دریغتان | |
|
سلام بر شما ..... منتدارم
شعر اجتماعی و التزاممند شمما روهم خوندم و لذت بردم ....اما متاسفانه چون نظرات بسته بود و نتونستم عرض ادبی کند حقیر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.