⚘🌼رمضان مبارک🌼⚘
لب ترِ چَشمانِ اُنس ... خنده ی مَه ؛ جان فشان
هان رمضان آمده ... حیَّ عَلَی الحب بخوان .....
ردشد از آفاقِ دل "برق نَفَس" این شهاب :
عشق عطایت چُنین ... شوقِ تعجب بخوان
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
پی نوشت :
⚘بی تو
اشک
افطاری ِ
سفره ی سفر تقابل است
کجایی که یادت
تمام ِ حیات را
فلسفه ی بودن و تعادل است⚘
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
⚘صوتِ ربّنا شِنو ... ماهِ رازقی خوش است
صورِ (اَنت مُستَعان ) ... صبحِ صادقی خوش است
سُفره ای سَفیرِ مِهر ... بَرکتِ دقایق است
حسِ سُرخِ عاشقی ... بَر شقایقی خوش است⚘