جمعه ۲۵ آبان
دل من ، دل تو !! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۶۵۱۵
بازدید : ۸۵۷ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
دل تو خشک و خبیث
دل من ساده و سُست
خودت هم خوب میدونی
دل شکستن کار توست !!
دل تو سر به هوا
از همون روز نخست
اما بیچاره دلم
همه وقت تو رو می جُست
در شگفتم که کجا
ریشه و ذات تو رُست
می بینم که حقٌه هات
روز بروز تازه و نوست !
توی شرکتِ "وفا" !
نداشتی مقام و پُست
هی خلاف میکردی و
عفو من گناتو شُست
هر بدی که دیده ام
توی وجدان تو رُست
دوس دارم بهم بگی
کی میخوای بشی درست
در شگفتم که کجا
ریشه و ذات تو رُست
می بینم که حقٌه هات
روز بروز تازه و نوست !
هر کجا صف بدی ست
پای تو همش جلوست
قَد حقٌه های تو
آخه در رشد و نموست !
موتور خلاف تو
پُر شتاب و چه بُروست
دل من از دل تو
آخرش جدایی جُست
در شگفتم که کجا
ریشه و ذات تو رُست
می بینم که حقٌه هات
روز بروز تازه و نوست
|