جمعه ۲ آذر
حافظ بگو شعری از محمد حسین کشاورزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۱۳ شماره ثبت ۶۵۰۱۷
بازدید : ۱۹۶۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمد حسین کشاورزی
آخرین اشعار ناب محمد حسین کشاورزی
|
حافظ بگو که خرابم
وز گفته تو به تابم
آن گفته ای که نمودی
آن را به وصف شمائل
از آب دیده چه گویم
وز خون دل چه سرایم
ان آب دیده که گفتم
دانی کجاست دلائل
گفتی غمت به سر آید
گفتی که کار بر آید
گفتم چو راز دلم را
گفتی کجاست وسائل
گر خون به خنده بخواهد
بر خاک خشک بخوابم
بیتی غزل بسرایم
بر خوانمش ز اوائل
تا کُنْ کند فَیَکُونَم
دندان گرفته به خونم
مستش شوم چو ملائک
نوشم چو زهر هلاهل
صد جان فدای تو دادم
در دل هوای تو دارم
گفتم که دل به تو دادم
گفتی که نیست مرا دل
مَستم به جام و سَبویَت
هستم فدایی رویت
چشمم گرفته به مویت
جانا مکن تو مرا وِل
خوردی تو خون دلم را
بردی تو روح دلم را
گر بشکنی تو دلم را
حاشا شوم ز تو مائل
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
خوش آمدید به جمع ما