دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
آخرین اشعار ناب آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
|
میدان جنگی ست چشمان تو
شب هایی
که تمام جنگل را باهم می دویم ...!
بهانه نگیر ؛
حالا که پشت هر پنجره
نشانه ای گذاشته ام
با ع ش ق ...!
قلبت را
مومیایی می کنم ؛
برای آینده ای که
قلبی برای آدمی نمی تپد...!
آلاله سرخ اردی بهشت 97
|