دوشنبه ۲۸ آبان
سیاه چال شعری از نعیمه سادات موسوی
از دفتر یاس زرد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ۱۸:۱۱ شماره ثبت ۶۴۶۰۰
بازدید : ۲۵۹ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر نعیمه سادات موسوی
آخرین اشعار ناب نعیمه سادات موسوی
|
خستهام خسته از نبودن تو
خستهام خستهام از این تکرار
با جنونم همیشه همدستند
خاطراتی که مانده بر دیوار
میروی و دوباره بعد از تو
میروم در سیاه چال خودم
آه را پشت سر نمیریزند
نالهای میشوم وبال خودم
سالهایی که بستری بودم
زیر آوار ناگواریها
زندگی یک امید واهی بود
مانده رو دست بیقراریها
تو هم آغوش دلخوشیها و
سهم من شد هزارپاره شدن
عاشقی را نرفته برگشتن
پاسخ تلخ استخاره شدن
در هیاهوی ماندنم بی تو
پا به پا میکند بهانه من
وهم و هذیان بینهایت شد
شعر کوتاه عاشقانه من
|
نقدها و نظرات
|
سلام خیلی ممنون لطف دارید🙏💐💐💐🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سهم من شد هزارپاره شدن
عاشقی را نرفته برگشتن
پاسخ تلخ استخاره شدن
سلام و عرض ادب بانوی شاعر،سرکار خانم موسوی
الحق که شعرتان زیبا،روان،به روز و مبتکرانه بود.
بسیار لذت بردم .
قلم زیبایتان نویسا و در اوج درخشش